mandag 18. mars 2013

Familie på 5

Da har prinsessa ankommet verden, og vi har blitt en familie på 5!

Vi kom hjem på lørdag - det var både veldig godt, og litt slitsomt... Men det kjennes ut som om det begynner å komme seg til nå.

Jeg har ingen planer om å legge ut detaljer om fødselen, men for de som lurer så ble jeg satt i gang 13. mars. For hun hadde ikke noen foreløbige planer om å komme ut av seg selv - og kl. 20.42 var hun ute (etter 2,5 time med aktiv fødsel). 

Navnet er ikke helt klart ennå, men håper vi kommer frem til noe snart.
Hun har vært kjempesnill så langt, sover og spiser for det meste. 
Men forventer at det er travle dager i vente, så det er bare å nyte disse dagene :)

I dag har vi hatt besøk av Marianne (Ljos Foto), som har tatt noen nyfødtbilder.
Jeg har allerede fått ett som jeg har lyst å vise dere; 



Ellers ser jeg frem mot en flott vår, med bare veier og mye fint trille-vær (det er iallefall lovt å ønske..)!

Ha en fortsatt fin dag

~Jeanette K~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar