søndag 10. februar 2013

Morsdag

GRATULERER MED DAGEN TIL ALLE MØDRE!

Jeg er så heldig å være mamma til 2 herlige jenter - og om ikke lenge blir jeg mamma til 3! 

Dagen i dag startet bra med pakke og kort på senga fra jentene. 
Så fikk jeg sove til frokosten var ferdig laget - hvor det sto en fin rosa bukett på bordet.
Fikk nydelig pinnekjøtt-middag med min herlige Svein.
Etter middagen hadde jeg tenkt å lage fastelavensboller - meeen den planen gikk skeis;

Jeg fikk så mye kynnere etter inntak av middagen, at jeg måtte legge meg på sofaen, og der sovnet jeg gitt. 
Da jeg våknet var det merkverdig stille. Helle satt i sofaen og så på barne-tv. 
Hun kunne fortelle at pappa og Tuva kjørte hjem Vally (svigermor) til Eidsdal.  
Det var de fastelavensbollene... tenker vi får lage de til en av de nærmeste dagene. 

Etter Svein var kommet hjem, og ungene var sovnet, kom Svein opp med morsdagskake - som han påstår han har laget selv... hva tror du?? 


Takk for en fin dag <3 

En ekstra klem til mammaen min i dag.
 Glad i deg!!


~Jeanette K~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar