fredag 22. februar 2013

Lånetelefon

På onsdag måtte jeg levere telefonen min inn til reparasjon (den er allerede dypt savnet).
Grunnen til at jeg måtte levere den inn, var at den ikke ville ta til seg strøm. Det er veldig kjedelig, og ikke minste upraktisk - spesielt i disse tider; jeg har vel vært spesielt bekymret nå som fødselen kan starte når som helst, og litt engstelig for ikke å få tak i Svein dersom han ikke skulle være i nærheten.

Jeg fikk midlertidig en lånetelefon da jeg leverte inn min telefon. 
En fancy telefon som man bare kan ringe og skrive melding med. Man kan ikke ta bilde engang. 
Det vil bli veldig rart og uvant, men samtidig så er det sikkert godt for både meg og mine; nå slipper jeg og sitte og trykke på telefonene til alle døgnets tider... 


Her er noen av ulempene som jeg tenker mest på for tiden;

Ikke får jeg lagt til bilder på bloggen min, da jeg laster direkte fra telefonen min.
Dersom det skulle bli fødsel, så kan jeg ikke ta bilde og sende MMS av den nyfødte til mine kjente og kjære...
Instagram vil bli utilgjengelig.
Jeg får ikke sjekket facebook og avisene uten å slå på dataen.
Jeg får ikke spilt "Ruzzle" eller "CandyCrush" på telefonen. 

Det er ikke alle punktene som er like viktige, men det er noe med vanen. Det siste punktet kjenner jeg allerede at det går helt fint uten. Og nest siste punkt er egentlig bare en befrielse. 

Så dersom du hadde tenkt å sende meg en MMS den neste uken, så kan du spare deg for de pengene ;-) 


Ha en fortsatt god helg!


~Jeanette K~ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar