torsdag 28. februar 2013

I'm ready..!

I går var jeg og hentet min kjære telefon fra reparasjon. 
Den har fått byttet noen deler (som jeg ikke aner hva er), men det viktigste er at den fungere supert igjen - og jeg slapp å betale noe som helst! ;-)

 <3 Nå kan babyen få komme, for nå kan jeg ta bilder  <3


Jeg har lyst å legge ut et gravid-bilde av meg som superflinke Marianne har tatt. 
Jeg er ikke så glad i å eksponere meg selv med så lite klær på, men syntes bildet var fint da magen kommer skikkelig frem. 
(Håper jeg ikke støter noen)


I dag skal jeg til kontroll med jordmor, hadde vært fint om det hadde blitt den siste..!

Ha en finfin dag videre, 


~Jeanette K~

2 kommentarer:

  1. Ååååå du er såååå fin!!! :) Superfint det bildet altså, om eg skal seie det sjølv, men det er no fordi du er der då:)

    Masse lykke til siste dagane, gleda me til å halde bitteliten babis igjen:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempe fint!!! Flink fotograf og en superfin modell med fine babymagen! :o))

    SvarSlett