torsdag 25. oktober 2012

Vinter

I dag har vi hatt skikkelig vintervær. Det har både vært påskestemning med sol, og det har vært snøstorm. 
Jeg er en av de som er glad i vinteren, og er gjerne ute sammen med ungene og leker. Og jeg liker spesielt å gå tur om vnteren - ikke vet jeg hvorfor... 
Men jeg liker ikke å fryse, derfor må jeg kle meg skikkelig når jeg går ut. Sist vinter kjøpte jeg meg ei skikkelig boblejakke (Bergans) samt skikkelige vintersko (Sorel), og det var fantastisk å være ute i snøstormen i dag uten å fryse!

Da vi sto opp i dag, så ungene at det var snø ute - og de ble kjempeglade! Det er et herlig syn hvert år når de får øye på den første snøen. Og det er morsomt for de å gå på snøen, springe på snøen og hoppe i snøen. I ettermiddag har Helle vært ute sammen med Hedda og Leander og herjet i snøen (Tuva har hatt et nytt trass-anfall, så hun var helt utslitt da hun var ferdig, så vi ble inne og leste bok og så på barne-TV).




Vi må nok pakke bort trampolinen en av de neste dagene, men ungene storkoste seg med snø oppå. 

Håper på en stabil vinter, hvor det kommer mye snø som blir liggende gjennom vinteren. 


~Jeanette K~

1 kommentar:

  1. Herlig!!! Aksel og var heilt i ekstase over snøven, Bjørn og! Ikkje eg, ikkje HEILT enda.Men eg er glad i vinteren eg og, altså!

    Gleder meg til trenings i morga!:)

    PS: give away på bloggen http://lykke123.blogspot.no/2012/10/vinn-arets-julekort-fra-kort-shop.html med bilde av SØTASTE Helle! Klem

    SvarSlett