lørdag 6. oktober 2012

Coop Obs vs. Kiwi

Tidligere i uken var jeg innom Coop-Obs Hypermarked for å handle noen julegaver. 
Jeg synes det er forferdelig å starte julehandelen i desember, da jeg har litt problemer med å gå på butikker når man må stå i kø får å se på en vare... Derfor prøver jeg hvert år og bli noen lunde ferdig innen den tid - men det skal sies at det varierer veldig hvert år hvor lenge før jul jeg er ferdig ;-) 
Utenfor hypermarkedet sto det ei handlevogn som ikke sto festet sammen med alle de andre - hvor man må ha myter for å få bruke vogna. Og jeg syntes det passet utmerket da jeg ikke hadde noen småpenger på meg. Jeg tok vogna fornøyd og gikk inn i butikken for å handle. 
Etter å ha gått ei stund inne på butikken, så eg at det var noe som ikke stemte - handlevognen min var grønn! 



Ikke rart at jeg følte at alle som jeg passerte så litt ekstra på vognen min. 
Men jeg tar ikke slike ting så høytidelig heldigvis - men jeg fikk en kommentar da jeg kom til kassa og skulle betale: -Du har gått inn i feil butikk! 
Han burde bare være takknemmelig for at jeg tok den grønne vogna inn i deres butikk, og ikke butikken på andre siden av senteret!! =)

Håper jeg klarer å bli ferdig med julegavene før desember måned, det hadde vært deilig!

~Jeanette K~

2 kommentarer: