fredag 12. oktober 2012

HippHurra for pappa!

I dag er det pappa sin tur å ha bursdag. For en halv mnd siden hadde mamma, og søsteren min for 2 dager siden. Greit å få de overstått for i år ;-)

Mamma har laget kake - både for at han skulle få ha med på jobb, og ei kake som vi fikk kose med oss her hjemme. Kjenner at det skal bli nok kaker under oppholdet, da det er barndåp for Madelen neste helg!

Jeg var og handlet bursdagsgave til pappa på Stormberg. Må bare si at det var veldig mye fint i den butikken - tror nok jeg må ta meg en tur til dit i løpet av de neste dagene!

Dagen til pappa ble nokså lik søsteren min sin feiring, med kake og pakker. Ungene synes det er skstra stas med å ferire burstag, og bonusen er når kaken kommer på bordet.



Koselig gjensyn med onkel og tante
Pappa fikk kaktus med broren sin  - hihi
...men den var jo fin

Glad for å være her på dagen din pappa!

Klem fra


~~Jeanette K~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar