søndag 15. desember 2013

Typisk vår flaks..

Her om dagen fikk Svein en rimelig dårlig nyhet;
Veggplatene som vi har ventet på siden forrige uke, har havnet i BODØ...!!! 

Det passer seg jo ekstremt dårlig siden det bare er dager til jul.
Det har vært dette vi har vært redde for hele tiden, og det er faktisk ganske så typisk oss.. 
Så jeg ble ikke sjokkert da Svein ringte meg på jobb og fortalte hva som var skjedd, men jeg ble veldig skuffet - og kjente at før-juls-panikken begynte å ta meg!

Og da måtte vi bestemme oss hva vi ville ha istedenfor - og det er ikke alltid så lett på så kort tid - iallefall med  meg som har beslutningsvansker ;)
Svein heiv seg rundt og fikk tak i plater, og jeg tror det blir like bra som det ville ha blitt med de andre. 

Det er bare litt dumt at vi egentlig skulle ha vært ferdig, og holdt på med felles juleforberedelser - men isteden går det i snekring for Svein;
mens jeg og jentene prøver å få julestemning med å høre på julemusikk og lage julekort.. 

 Og i år blir det ikke julekort med bilde av oss, men jentene skal får pynte julekortene helt selv.

~Jeanette K~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar