fredag 16. november 2012

Gravidfotografering

De fleste som jeg omgås med kjenner til at vi er på vei med  nr.3. 
Terminen er satt til 2. mars.
Her er et bilde av nurket:


Her om dagen var jeg hos Marianne for å passe Vilja mens hun skulle ta nyfødtbilder av ei lita skjønn prinsesse på 10 dager.
Siden Vilja sov da jeg kom, og prinsessa ikke var helt klar til fotografering, ville Marianne ta bilder av meg og magen. 
Helt greit for meg!

Her kan dere se resultatet av bildene - 25 uker på vei;





Jeg må bare si at jeg har ikke vært flink til å forevige magen min da jeg var gravid de to tidligere gangene, nettopp fordi jeg syntes ikke magen min var noe å ta bilde av. Jeg har alltid syntes at gravidmager er kjempefint, men ikke på meg selv... Jeg angrer den dag i dag. 
Heldigvis har jeg og Marianne planlagt å ta bilder også sendere i svangerskapet, så da får jeg iallefall noen bilder av meg med stor mage .

~Jeanette K~

4 kommentarer: