lørdag 29. juni 2013

17.mai -13

Nå oppdaget jeg akkurat at dette innlegget har ligget i kladd leeeenge. Derfor kommer det litt i seneste laget - men bedre sent enn aldri er det vel noe som heter ;-)

I år har vi hatt en kjempefin 17.mai-feiring;
 blant annet fordi vi fikk feiret sammen med foreldrene mine (noe som jeg ikke har gjort på 11 år?), samt at vi hadde knallfint vær!

Vi droppet bunad/festdrakter i år, da jeg synes det går litt for mye penger på, i forhold til hvor mye det blir brukt. Med oss blir det vel bare på 17. mai det brukes. Vi har tross alt 3 jenter i hus. Da synes jeg det er bedre å kjøpe noen søte kjoler som kan bli brukt flere ganger.
Her er to spente frøkener. Kanskje diademene var noe "overkill", men syntes de var søte selv om :-)
Fikk tatt bilde av bordet før det var helt ferdig dekket ;-)
Tom. Sofie fikk delta under frokosten

I år var jeg en av de som bærte fanen til barnehagen.
Helle fikk holde dusken, og var veldig stolt av det! Jeg var derimot ikke fult så stolt (jeg er nemlig ikke så glad i å få ekstra oppmerksomhet...), men jeg har gjort unna min plikt for barnehagen.

Is, kaker og brus hører selvfølgelig til dagen

 Pen-kjole er ingen hindring

Sofie fikk også meg seg litt av oppstyret denne dagen, men hun lå for det meste og sov i vognen

  I år var det endelig vær til å delta på utelekene


 Vi avsluttet dagen med grilling og avslapping hjemme.

Det skulle vært obligatorisk med slikt vær hver 17.mai!

Håper du også har hatt en flott 17.mai.


~Jeanette K~






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar