torsdag 2. mai 2013

Vår sa du??

Hvor ble våren av?? 
Her er hva som møtte meg da jeg sto opp i dag;


Hurra! Og det snør ennå... Det snødde også på tirsdag, men da var det fortsatt april, så da var det liksom "greit". I dag er det 2.mai, og jeg kunne heller tenkt meg mer av det grønne og spirende - slik som mai skal være! 

Jeg tok hjem vinterdressene fra barnehagen forrige fredag, men det skulle jeg ikke ha gjort..!?
Jeg regner ikke med at denne snøen legger seg, for om jeg må på loftet og hente ned vintersko og vinterdresser igjen, da blir jeg faktisk litt lei meg... 

Jeg får vel fyre i ovnen, og kure meg under et ullpledd og hekle litt :) 
Det hørtes faktisk koselig ut - hadde det ikke vært for at det er mai..!!

Ha en finfin dag


~Jeanette K~

1 kommentar:

  1. Utruleg kjedeleg altså. Neste helg skal eg fotografere i bryllaup, så det BØR begynne spire og gro veldig snart!!!
    Sjåast etterpå:)

    Klem

    SvarSlett