tirsdag 29. januar 2013

Sminkekurs + foto

Jeg var så heldig å bli invitert til "make-up workshop" på fredagen sammen med 10 kjekke damer. 
Workshop'en bla arrangert av Beate - som sto for hus og mat, Anja - som sto for å lære oss basic make-up, og Marianne - som sto for foto etter make-up-legging.

Det var en kjempetrivelig kveld, med mye latter.
Dette var midt i blinken for meg som ikke er så flink med sminke. Jeg bruker som regel mascara daglig, og av og til conciler og foundation. Thats it. Det var kanskje en grunn til at jeg ble invitert? Hihi.  
Jeg lærte i allefall en del; som små enkle tips som utgjør ganske mye faktisk. Så i morgen bærer det til Moa for å kjøpe litt sminke-utstyr ;-)

Her kan du se bildet av meg etter sminkingen


Takker arrangørene for en innholdsrik aften


~Jeanette K~

1 kommentar:

  1. Kjempekjekt og lærerikt!!!! Føler meg fin no med kvardagssminka hihi kjekt du såg at eg hadde brukt tipsa i dag:)
    Kjempefin vart du, snuppa!!!!
    Klem

    SvarSlett