torsdag 17. januar 2013

Fra singlet til kjole

I dag har Helle hatt fri fra barnehagen. 
Det er litt godt å bare ha en av ungene hjemme på dagen, og jeg tror det er godt for ungene også å få litt alenetid. Det blir vel ikke så mye av det når den tredje kommer...


I dag fikk vi endelig gjort det som vi skulle ha gjort siden i sommer;
lage kjole av en singlet. 
Hun har nemlig et par singleter som hun er veldig glad i, men som har blitt litt for kort. 
Så da foreslo jeg at vi kunne prøve og sy de om til kjoler. Det har vil altså gjort i dag. Resultatet ble ikke helt som jeg hadde sett for meg; skjørtet skulle være litt kortere, og litt mer "struttete", men jeg vet hva jeg har gjort feil. Men når magen er gedigen, og ryggen svak, så begrenset det seg for hvor lenge jeg klarte å sitte på en tre-stol. Men jeg skal jeg får prøve og gjøre den om en annen dag. 






Helle ble storfornøyd, og det er jo det viktigste - eller? 


~Jeanette K~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar