onsdag 15. august 2012

Ljos Foto

I går var det atter en fantastisk sommerdag her hos oss!
Vi koset oss med bading på dagen, og grilling i fjæra på ettermiddagen.

På grillturen var vi sammen med ei venninne og hennes familie.
Hun tar på seg foto-oppdrag, og drømmer om å kunne bli fotograf på heltid - noe jeg tror hun klarer uten problem! 
Du kan du ta en titt på hjemmesiden hennes her: Ljos Foto Blogg


Hun har kameraet sitt meg seg stort sett over alt, 
og tok noen bilder av oss og barna, her er noen av bildene som jeg syntes ble kjempefine:






I dag titter solen også fram, nesten som om det begynner å bli en vane ;-)
Vi skal pakke sekken og dra ned til Murvika og kjenne litt på vannet i dag også.
Ha en fin-fin dag!

Jeanette!

1 kommentar:

  1. Så bra du likte bileta, eg syns dei vart kjempefine, men fiiiine motiv også då:))) Var veldig koseleg med grilling og krabbefiske i deilig ver! Må gjentas snaaaart. I helga?

    I dag har eg og borna vore på besøk hos ei venninne i Liabygda. Skikkeleg blogg-hus hehe, og så fekk eg låne dattera på 14 år til litt bileter - øve meg på konfirmantbileter.

    Klem klem!

    SvarSlett