onsdag 20. juni 2012

Ei fantastisk helg

Da er jeg atter en gang tilbake for å blogge. Har ennå ikke vent meg til dette!
Jeg har ennå ikke landet helt etter ei fantastisk helg sammen med "sy"-klubben. Vi var i Eidsdal fra fredag til søndag. Det hele var et opplegg for Oddny, som ble 40 år tidligere i vår, og vi ønsket å lage en overraskelse til henne. Og det ble det, da hun trodde hun skulle til Loen på Camping. Kort fortalt så ble hun skikkelig overrasket da hun oppdaget at hun var blitt lurt. Det ble mye god mat og drikke, mye latter, samt avslapping. Og ikke minst var vi var på SPA på Union Hotell i Geiranger. Det var bare helt fantastisk.


Her er vi 5 damene superklar for en dag med SPA
Selv tok jeg 50 minutter med Hamam, noe som jeg kan anbefale på det sterkeste!
Hamam er eit tradisjonsrikt ritual for reinsing, som ei reise der du kan gløyme både tid og stad. Du ligg på ei varm steinplate i så fuktige omgivnader som er mogleg. Varme, damp, skum, lukter og massasje utrettar små mirakel og spelar på alle sansane. Etter behandlinga byd vi på eplete i eige rom. Ritualet passar like godt åleine som saman med din kjære eller ein ven.
Her ser dere hvordan Hamam får en til å se avslappet sløv ut
Det ble sightseeing in Geiranger
Her på Geiranger Sjokolade
 Det ble mye god mat...

reker..
..og spekemat..
..for ikke å glemme desserten
Det ble dansing..
... og mye tulling og latter.
Egg og bacon hører med dagen-der-på
...oppladning til hjemkomst søndag!


Det var det jeg har gjort i helgen. Det var godt å være uten masete mann og barn, men det var veldig godt å komme hjem på søndag! PS! Unner alle (småbarns)foreldre ei helg som dette!! Den lever jeg lenge på :)

Over og ut for denne gang,
Jeanette!



1 kommentar: