mandag 4. november 2013

Første arbeidsdag.. .

I dag var min første arbeidsdag:
(etter Sofie kom til verden)
IMAG2293.jpg

Pappa Svein har "tatt over" barselpermisjonen.
Og som tidligere, så føles det på denne dagen ut som om man har glemt alt som har med kirurgisk sengepost å gjøre!
Men heldigvis kommer man fort i det igjen. Det var godt å kunne tenke på noe annet enn unger og hus, men desto bedre å komme hjem igjen. 
Jeg var så heldig at jeg fikk en veldig myk start, med en veldig rolig sengepost.
Det var veldig kjekt å treffe igjen alle mine flotte kolleger! 

Og søteste Anette (som fortsatt er i barselpermisjon) kom innom jobben med "matpakke" til meg


 Inni "matpakka" var det verdens beste sjokolade;
Reese's, sjokelade fra Amerika.
Anette er gift med en amerikaner, og har derfor gitt oss smaken på litt godis derifra.

Tusen takk Anette, du er en engel :-))
Regner med du kommer innom fast en gang i uken, hihi. 

Jeg har 2 uker igjen med permisjon som jeg skal ha i julen. 
Og i følge kalenderen er det ikke lenge til!!

Ha en fin kveld
~Jeanette K~



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar