tirsdag 22. oktober 2013

Ridning, kajakk og grilling



12. oktober ble det arrangert ridning, kajakk-padling og grilling for BIG (barnas idrettsgruppe) med familie. 
Det var et perfekt høstvær - sol og blå himmel, og vindstille. 
Veldig kjekt å få være ute i slikt vær sammen med venner og bekjente. 
Viktigste av alt; ungene storkoste seg!

Hesteridning var det største for jentene. Men begge to likte også kajakkpadling. Vi fikk låne en dobbel-kajakk (eller hva det heter), så jentene satt hver sin gang fremfor meg. 
Selv har jeg alltid hatt lyst å padle kajakk, og syntes det var fantastisk avslappende og befriende å sitte ute på et stille vatn.

Noen bilder fra dagen;


Perfekt hest til Tuva


Meg og Helle
Meg og Tuva
Meg, Helle, Anniken og Antony



Så nå ønsker jentene seg hest/ponny og kajakk i julegave ;-)

~Jeanette K~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar