søndag 8. juli 2012

3D-kino

I ettermiddag har vi vært og sett Istid 4 i 3D.  
Tuva har vært med en gang før på kino, og det gikk greit. Da så vi Alvin&gjengen, og hun er såpass glad i musikk at den fenget henne selv om hun var litt lei. 
Istid ble nok litt for kjedelig for henne i lengden. Vi vet at hun er bare 2,5 år, og at 1,5 timers film nok er i drøyeste laget - mest fordi hun må sitte i ro.. Jeg skal være såpass ærlig at det var nok fordi både mammaen og pappaen var så spent på å se film i 3D at ingen ville være hjemme ;) 
Ungene satt med briller på seg deler av filmen, men jeg kan skjønne at de tok de av innimellom - for glassene var så full av fingermerker, at det var vanskelig å se noe særlig gjennom brillene. Jo, jeg forsøkte å tørke vekk, men det var ikke så lett.. Neste gang skal jeg ta med meg brille-puss ;) 
Vi hadde også med oss Samuel (6) og Alva (5), men de var så flinke at vi merket nesten ikke at de var med.
Helle syntes at filmen var skummel innimellom, og det kan jeg godt skjønne for en 4-åring -når "slemmingene" kommer nesten i fanget selv om vi satt på bakerste rad. Men det gikk helt fint når hun fikk sitte trygt på mammas eller pappas fang.
Her er noen bilder fra kinoen, ikke så lett å ta bilder når det egentlig er bekkmørkt... 



Dette var det beste bildet jeg fikk av noen med brillene på - en smule uklart ;)


Ellers har vi rett og slett bare hatt en sløve-søndag. Første regnedagen på dagesvis, gjør at det er godt med en inne-dag.

Nå begynner siste innspurt til ferien. Jeg skal jobbe 10 av de neste 12 dagene - så er det ferie! Det er meldt regn hele uken, så jeg kan gjerne jobbe ;)
Vi har ikke så store planer i ferien. Jeg får besøk av foreldrene mine, og kanskje min søster med familie. Ellers så tar vi det litt som det kommer.

Ønsker dere alle en finfin uke.


Jeanette!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar